De Klant Komt Altijd Van Rechts

Een klant komt altijd van rechts…

Er komt een nieuw jaar aan..! Alweer het 4de jaar van het bestaan van Finance Anders. In april 2014 is het allemaal begonnen. Mede dankzij mijn netwerk is de groei gekomen waar we voor gewerkt hebben. Soms vind ik het nog haast niet te geloven, er is zoveel gebeurd in een relatief korte tijd.

Nu dus ruim 3.5 jaar na dato is Finance Anders een mooi bedrijf geworden. Met een outsourcing tak in India en 4 medewerkers in Nederland zijn we trots op de groei die we hebben bereikt. Maar we willen nog meer… Veel meer!

Een bedrijf bestaat in mijn beleving uit de mensen die er werken. Aangezien Finance Anders de ambitie heeft nog verder te groeien, werkt er dus ook een ambitieus team van mensen. Hoger opgeleide maar vooral ook leuke mensen die allemaal hun eigen expertise hebben. En we hebben één ding gemeen, we houden van ons werk en doen het met plezier.

De allerbelangrijkste eigenschap die onze mensen bezitten is klantgerichtheid. Wij doen ons werk vooral om de klant te helpen, te adviseren en te ondersteunen bij iets waar hijzelf niet goed in is, of waar hij gewoon geen zin in heeft. Administratie is voor de meeste ondernemers geen hobby en daarom besteden ze het uit bij ons. De klant moet dan in onze visie altijd voorop staan, of zoals ik het altijd zeg “de klant komt altijd van rechts!” en krijgt dus altijd voorrang.

Om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen werken we met de nieuwste technologieën. Het merendeel van de klanten levert hun stukken digitaal aan en die worden dan ook direct verwerkt in een cloud oplossing van Exact Online. Daarbij bieden we een eenvoudige maar complete rapportagetool voor de klant om zijn financiële positie te kunnen volgen. De tijd dat je pas aan het einde van het jaar te horen krijgt als ondernemer wat je hebt verdiend, is daarmee gelukkig definitief ten einde.

Verder kent Finance Anders een vast all-in maand of kwartaal tarief. Afhankelijk van de omvang van de klant betaalt deze een vast bedrag per maand. Nooit meer achteraf discussie over de factuur én misschien nog wel belangrijker niet elk telefoontje wordt in rekening gebracht. De drempel om even te bellen of te mailen om een vraag te stellen of om even te sparren is daarmee dan ook direct verdwenen. Heerlijk toch?

Zoals ik al aangaf is de groei die we hebben doorgemaakt voor een groot deel te danken aan mijn netwerk dat mij heeft aangedragen bij andere potentiële klanten. Ik wil jullie ook nu weer vragen deze blog te liken, of beter nog te delen. Met de hulp van mensen die in mij geloven weet ik zeker dat ik mijn ambities kan waarmaken!

Kijk eens op www.financeanders.nl of mail info@financeanders.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *